Halaman

Rabu, 26 Januari 2011

Karya Hlovate


5 Tahun 5 Bulan......5 bintang


aA+bB Best..best...sempoi, kelakar n buat aku senyum sampai ke telinga..

Semalam adalah tarikh keramat bg org2 yg poket yer nipis sepeti aku ni, mau taknye hari yg ditunggu2...time Gaji hoyeee..dalam kepala aku (tetiba kuar lampu)..terbayang kedai MPH kat alamanda tuh...dalam hati nak jer tanyer ada keje part time tak kat situ...aku naik seram, mau kena sawan tgk buku2 kat situ huhuhu. nN Antra novel plg aku suka adalh sepeti di atas tuh...semalam aku sempat sambar 2 buah novel..rasa nak angkut jer semua rak buku nak bawa balik umah tp pakcik guard tu asyik jelingggggggg jer....buat betul2 kang baru tau.....Mr.S aku pown sempat sambar beberapa buah buku hehhe tp buku beliau semuanyer buku ilmiah almaklumah aku kan nak dia jadi Pegawai keDUTAan kat Australia tuh......amin.

dENGan berat hati aku melangkah keluar dr kedai tersebut syahdu siot, memandang kan bulan ni ada byk lg aku nak pakai duit...xper saba2 bulan mac,april,mei, jun, julai, ogos, sept,okt, nov and dis ada lg..heheheheheh..aku pown terus kehdapan dan tidak lg pandang belakang hehehehh. nanti kalo aku beli buku baru aku update...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan